Wyjazd integracyjny 2015 do Białki Tatrzańskiej

Tradycją Naszego Liceum stały się coroczne, na przełomie września i października, wyjazdy integracyjne uczniów klas pierwszych do Białki Tatrzańskiej. W tym roku zawitaliśmy ponownie w gościnnych progach Pensjonatu "U Chramca" dwukrotnie: klasy I b, I c i I e z Panią Wicedyrektor i wychowawcami w dniach 22 - 25.09.2015, zaś I a i I d z Panią Dyrektor i wychowawcami w dniach 29.09. - 2.10.2015. W ciągu tych kilku dni odwiedziliśmy Tatry i Podhale.

Podziwiając piękno Tatrzańskiego Parku Narodowego udaliśmy się z Murzasichla Doliną Białej Wody na Halę Gąsienicową. Po krótkim odpoczynku w schronisku PTTK "Murowaniec", korzystając ze wspaniałej pogody, odwiedziliśmy Czarny Staw Gąsienicowy. Stamtąd wróciliśmy Doliną Jaworzynki do Zakopanego. Podróżując po Ziemi Podhalańskiej zwiedziliśmy XV-wieczny gotycki kościół drewniany pw. św. Michała Archanioła wpisany na listę światowego dziedzictwa kulturalnego UNESCO w Dębnie Podhalańskim i malowniczo położoną średniowieczną warownię znajdująca się na prawym brzegu Zbiornika Czorsztyńskiego, uruchomionego podczas pamiętnej powodzi w 1997 r., we wsi Niedzica - Zamek oraz przeszliśmy ścieżką dydaktyczną z Kluszkowiec przez Wąwóz Papieski na szczyt góry Wdżar.

Po niezapomnianych wrażeniach mieliśmy przyjemność spotkać się ze znanym ratownikiem TOPR, uczestniczyliśmy w zajęciach dotyczących folkloru podhalańskiego, przysłuchiwaliśmy się muzyce góralskiej oraz braliśmy udział w zmaganiach sportowo - rekreacyjnych.